عرضه آی پد پرو جدید با بدنه پشتی شیشه ای

به گزارش وبلاگ بازآفرینی، همه گیری ویروس کرونا در سال گذشته، میزان استفاده از تبلت و به طور خاص آی پد را در میان کاربران افزایش داد و این مساله بعد از چندین ماه رکود، برای این خانواده محصولات هوشمند رشدفروش محسوسی را به دنبال داشت.

عرضه آی پد پرو جدید با بدنه پشتی شیشه ای

آی پدهای اپل نیز طی ماه های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و طبق آخرین گزارش ها، فروش این محصول در سه ماه سال 2021، رشدی 80 درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تجربه کرد. حالا این شرکت میخواهد با اعمال تغییراتی جدید، آی پدی مدرن تر و با طراحی پیشرفته تر را وارد بازار کند. در واقع، مهندسان اپل سعی دارند آی پدها را از لحاظ ظاهری و قابلیت ها، به آی فون های این شرکت نزدیک نمایند. اپل اوایل امسال میلادی از یک آی پد پرو جدید مجهز به فناوری نمایشگر مینی LED پرده برداشت؛ محصولی که به پردازنده قدرتمند M1 مجهز بود. افزون بر این، اپل عضو جدیدی را نیز به خانواده آی پد ایر خود اضافه نمود که از لحاظ ظاهری و معینات، شباهت زیادی به آی پد پرو داشت.

حال بلومبرگ با انتشار گزارشی نوشت که اپل این روزها در کوشش است تا بتواند آی پد پرو جدید خود را با طراحی امروزی تر و همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس فراوری کند. برای دستیابی به این هدف، اپل احتمالا از شیشه به جای آلومینیوم برای قسمت پشتی تبلت استفاده خواهد نمود. از سال 2017 و همزمان با عرضه آی فون 10 و آی فون 8، اپل گوشی های خود را مجهز به چنین ویژگی هایی، یعنی بدنه پشتی شیشه ای و شارژ وایرلس، وارد بازار کرد. همانطور که می دانید اپل با آی فون 12، فناوری شارژ مگ سیف را به گوشی های خود اضافه نمود. اگرچه هنوز این فناوری به طور کامل توسعه نیافته، اما اپل پیش تر گفت که نسخه ارتقایافته آن سال آینده وارد بازار خواهد شد.

همچنین این شرکت درحال کار روی فناوری شارژ معکوس است تا بتواند از آن در محصولاتی چون ایرپاد استفاده کند. بلومبرگ در این باره نوشت که فناوری مذکور در ابتدای مراحل توسعه خود واقع شده است و معین نیست که آیا به ایرپاد پرو اضافه خواهد شد یا خیر. بعضی از منابع خبری نیز مدعی شده اند که آی پد مینی نیز بعد از شش سال، تغییراتی اساسی را در طراحی خود خواهد دید و با ظاهری شبیه به آی پدهای امروزی عرضه خواهد شد. نمایشگر عظیم تر و حاشیه نمایشگر کمتر و همچنین حذف دکمه فیزیکی هوم از جمله تغییرات مورد انتظار برای این محصول است. گفته شده که اپل درحال کار روی یک آی پد پرو ارزان قیمت است. در این مدل، دکمه هوم حفظ خواهد شد و حاشیه نمایشگر آن تغییری نخواهد نمود. این در حالی است که مدل مینی این تبلت، به تاچ آیدی تعبیه شده در دل دکمه پاور مجهز خواهد بود.

منبع: آی تی ایران

منبع: فرارو

به "عرضه آی پد پرو جدید با بدنه پشتی شیشه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه آی پد پرو جدید با بدنه پشتی شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید