محور مهاباد، بوکان بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ بازآفرینی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: محور مهاباد- بوکان (جاده برهان) پس از گذشت 5 روز متوالی بازگشایی شده است.

محور مهاباد، بوکان بازگشایی شد

وبلاگ بازآفرینی مهاباد- محسن خادمی گفت: پس از بارش برف سنگین در اوایل هفته گذشته محور مهاباد- بوکان (جاده برهان) به دلیل تداوم کولاک شدید که در طی 10 سال اخیر بی سابقه بوده، مسدود شده بود که با کوشش عوامل راهداری پس از گذشت 5 روز متوالی مجدد بازگشایی شده است.

وی گفت: عوامل راهداری از چند روز گذشته عملیات برف روبی و نمک پاشی را در تمامی محور ها شروع نموده اند، اما با توجه به برودت هوا و تداوم بارش ها در نقاط برف گیر، سطح جاده ها بسیار لغزنده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد می گوید: این محور برای 2 بار در هفته قبل به دلیل برف و کولاک شدید مسدود اعلام شده بود.

به گفته وی ارتفاع برف در این محور در گردنه های برف گیر آن به 1 تا 1.5 متر نیز رسیده بود.

خادمی می گوید: رانندگان از سفر های غیرضروری تا مساعد شدن شرایط امتناع نمایند و برای آگاهی از شرایط جاده ها با سامانه 141 راهداری تماس بگیرند.

محور مهاباد به بوکان در جاده برهان به طول 65 کیلومتر به دلیل آنکه ارتباط دهنده استان های کردستان و آذربایجان غربی به شمار می رود همیشه یکی از پرترددترین محور های جنوبی استان است.

س خ

وبلاگ بازآفرینی مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "محور مهاباد، بوکان بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور مهاباد، بوکان بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید