اخبار صنعت

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی معرفی شدند

جشنواره بین المللی خوارزمی به عنوان مهم ترین رویداد علمی کشور علاوه بر کشف استعدادها و معرفی طرح های برتر، امروز نقش مهمی در تجاری سازی دستاوردهای علمی کاربردی نمودن ایده ها، کارآفرینی و توجه به بخش صنعت به سرمایه گذاری در طرح...

26 اردیبهشت 1401

فاکتور مهم یحیی برای انتخاب بازیکنان پرسپولیس در دربی

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس میخواهد ترکیب این تیم برای دربی 98 مرکز را با توجه به تجربه شاگردان خود انتخاب کند.

22 اردیبهشت 1401

واکنش مهاجم استقلال درباره گیتار زدن در دربی، مطهری: بازی با پرسپولیس 3 امتیازی است

مهاجم تیم فوتبال استقلال به احتمال گلزنی اش در دربی و اجرای شادی معروفش واکنش نشان داد.

18 اردیبهشت 1401

بی ام و i 4 M 50 سال 2022، 536 اسب بخاری شد

i4 اولین وسیله نقلیه الکتریکی است که نشان M را به خود اختصاص داده است.

17 اردیبهشت 1401

این سنگ باعث زلزله می شود!

سنگی که باعث زلزله می شود!در آلمان یک توپ فلزی بزرگ هست که با اینکه ظاهری شبیه سنگ های معمولی دارد اما می تواند باعث زلزله شود! حتما برایتان سوال پیش آمده که ارتباط بین زلزله و این توپ فلزی چیه؟ در واقع این توپ فلزی آنقدر سنگین است که با برخورد با لایه زیرین...

16 اردیبهشت 1401

فیلم، دستاوردهای 43 ساله انقلاب ، 4 ، از گازرسانی به روستاها تا تبدیل شدن به قطب پتروشیمی خاورمیانه

یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی استقلال کامل در بخش نفت و پتروشیمی است و حالا ایران به عنوان قطب پتروشیمی خاورمیانه محسوب می گردد.

15 اردیبهشت 1401

برای ورود به این کشورها نیازی به ویزا ندارید، قسمت دوم

بدون ویزاآیا می دانستید می توانید به برخی از کشورها بدون ویزا سفر کنید؟ در واقع به تعدادی از کشورهای جهان می توانید بدون ویزای آن کشور سفر کنید و از یک هزینه اضافی معاف شوید! پس اگر هنوز برای سفر بعدی تان برنامه ریزی نکرده اید، چمدانتان را آماده کنید با...

10 اردیبهشت 1401

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد تعیین شد

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با فولاد اعلام شد.

5 اردیبهشت 1401

گوگل محیط زیستی می گردد

انرژی های تجدیدپذیر، تامین نماینده برق مصرفی می شوندگوگل، این غول اینترنتی به تازگی اعلام نموده، سال آینده تمام دیتا سنترهای این شرکت در سرتاسر دنیا از انرژی های تجدیدپذیر استفاده می نمایند. البته گفتنی است که رایانه های مرکزی گوگل نیز تنها از انرژی...

3 اردیبهشت 1401

بانک پارسیان ؛ مقام دوم در شاخص های فروش و دارایی در میان بانک های خصوصی

خبرگزاری خبرنگاران- در بیست و چهارمین رتبه بندی صد شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی، موسوم به100IMI، بر اساس عملکرد سال اقتصادی 1399، بانک پارسیان در عملکرد شاخص های فروش و دارایی، مقام دوم در میان بانک های خصوصی را از آن خود کرد.

1 اردیبهشت 1401

صنعت پتروشیمی از واردات کاتالیست بی احتیاج شد، رونمایی از3 کاتالیست ایرانی

در نخستین روز از دومین همایش دوسالانه بومی سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت، از 3 محصول کاتالیست ایران ساخت رونمایی شد تا این صنعت بدون احتیاج از واردات به راستا خود ادامه دهد.

30 فروردین 1401

خرج و برج گذران زندگی در شهرهای ترکیه (بخش سوم)

هزینه های زندگی در ترکیهمی گویند زبان و دهن ندارد. هر طور بگذرانی همان طور پیش می رود. خب طبیعی است که استاندارد زندگی تان هر چه بالاتر باشد بیشتر به جیب مبارک فشار بیاورید. اما در این مطلب همه چیز را میانه در نظر گرفته ایم و یک شمای کلی از شرایط زندگی و...

21 فروردین 1401

مزایای رزرو آنلاین هتل

سامانه رزرواسیون آنلاین ایران هتل یکی از وب سایت های فعال در زمینه رزرو آنلاین هتل های ایران محسوب می گردد.

18 فروردین 1401

فراوری نفت ونزوئلا با یاری ایران دو برابر شد

منابع مطلع در صنعت نفت می گویند، فراوری نفت ونزوئلا در ماه های اخیر با یاری ایران که به این کشور یاری می نمایند تا تحریم های آمریکا را دور بزند، 2 برابر شده است.

13 اسفند 1400

در سرخ ترین روستای ایران چه می گذرد؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست رسیده، این پرسش مطرح می شود که در سرخ ترین روستای ایران چه می گذرد؟

12 اسفند 1400

حمایت از گندمکاران آذربایجان شرقی با اجرای طرح کشت قراردادی

خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اجرای طرح کشت قراردادی در راستای حمایت از گندمکاران استان اطلاع داد.

3 اسفند 1400

نجات محوطه باستانی وستمین از تخریب

کاوش های باستانی گورستان دوره اسلامی و جنگجویان اشکانی در وستمین به فصل سوم رسید و محوطه باستانی را از تیغ بلدوزها نجات داد.

2 اسفند 1400

پالایشگاه سازی ایران تا کجا پیش می رود؟

بی توجهی به پالایشگاه سازی و نادیده گرفتن ظرفیت های کشور در این حوزه، دولت سیزدهم را بر آن داشته که موتور این بخش را فعال تر کند، از این رو برنامه هایی را برای هفت پالایشگاه درنظر گرفته که حداقل بخشی از غفلت های قبلی جبران گردد.

21 بهمن 1400

ترمیم و مقاوم سازی مخازن ذخیره با روشی نو و به صرفه ممکن شد

روشی نو برای ترمیم و مقاوم سازی مخازن ذخیره با استفاده از مواد کامپوزیت ارائه شد که فرآیند بازسازی را به 3 ماه کاهش داده است.

17 بهمن 1400

اظهارات بازیکنان استقلال بعد از بازی با پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، حساس ترین ملاقات هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت 16:15 دقیقه امروز شنبه 13 آذر به قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران شروع شد که این ملاقات با تساوی بدون گل به خاتمه...

12 بهمن 1400
تعداد: (144)