تقابل فکری و پورموسوی در تابستان سوزان خوزستان

به گزارش وبلاگ بازآفرینی، خبرنگاران/خوزستان تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر کشور به مصاف هم می فرایند و فولاد هم میهمان مس رفسنجان است.

تقابل فکری و پورموسوی در تابستان سوزان خوزستان

در آخرین روز از بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر کشور، فولاد از ساعت 20:30 امروز میهمان تیم مس رفسنجان است و شاگردان فکری در خانه پذیرای نفت آبادان هستند. این تقابل نفتی از ساعت 20:50 امروز (دهم تیرماه) شروع می گردد.

مس رفسنجان - فولاد

به گزارش وبلاگ بازآفرینی، شاگردان نکونام که در کوشش هستند همانند فصل گذشته، لیگ را با یک عملکرد خوب و کسب سهمیه آسیایی به انتها برسانند، بعد از تساوی در یک بازی سنگین مقابل سپاهانِ مدعی، امروز در یک ملاقات حساس و برای قرار گرفتن در یک قدمی استقلال در رده چهارم، به مصاف مس رفسنجان می فرایند. مسی که آن هم برای سر و سامان دادن به شرایط خود در جدول، چشم به سه امتیاز این ملاقات دارد.

نکونام همچنان با مصدومیت بعضی مهره های تاثیرگذار خود یعنی شیمبا و فروزان روبرو است و معین نیست آن ها به بازی با مس می رسند یا نه. هر چند علاوه بر مصدومیت ها که کار نکونام را سخت نموده است، طی یکی دو روز گذشته شایعاتی مبنی بر برکناری آذری مدیرعامل فولاد هم کمی این تیم را تحت تاثیر قرار داد. البته این موضوع از سوی عضو هیات مدیره و خود آذری رد شد و او از کادرفنی فولاد خواست که به شایعات توجهی ننمایند و به کارشان ادامه دهند.

از آن جا که فولاد و مس، امروز با انگیزه ارتقای رده جدولی رو در روی هم قرار می گیرند، مطمئنا بازی این دو تیم، دیدنی خواهد بود.

نفت مسجدسلیمان - نفت آبادان

نفت مسجدسلیمان در حالی امروز پذیرای همنام نفتی خود است که با اختلاف یک امتیازی با این تیم در رده دهم جدول واقع شده است. شاگردان فکری که در دو بازی اخیر خود با شکست مقابل فولاد و تساوی برابر سایپا، فرصت سوزی داشتند و نتوانستند به رده های بالاتر صعود نمایند، به گفته مربی این تیم برای بازی با نفت آبادان برنامه دارند تا با سه امتیاز از زمین خود خارج شوند. برد در این ملاقات تنها می تواند یک پله به ارتقای جدولی شاگردان فکری یاری کند اما شکست در این ملاقات می تواند این تیم را به رده دوازدهم ببرد.

در آن سوی میدان هم نفتی های آبادان قرار دارند، تیمی که مدعی قهرمانی بود ولی هفته ها ناکامی را تجربه کرد و اکنون در رده نهم جدول واقع شده است. البته نفتی پس از 13 هفته بازی بدون برد، در هفته گذشته بالاخره طعم پیروزی را چشیدند و حالا با انگیزه دوچندان به بازی با نفت و پنج ملاقات به جای مانده پا خواهند گذاشت.

نفت آبادان که پس از هفته ها، یک برد کسب نموده است، مطمئنا برای حفظ این برد با تمام وجود کوشش می نماید تا راهش برای ادامه راستا هموارتر گردد و حداقل هفته های به جای مانده را به خوبی به انتها برساند. نفت اگر بازی را ببرد در همان رده نهم باقی می ماند اما شکست این تیم در صورت برد سایر رقبا، این صندلی را از نفت می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقابل فکری و پورموسوی در تابستان سوزان خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل فکری و پورموسوی در تابستان سوزان خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید