همه اخبار و مقاله ها

عجیب ترین طالع بینی از شکل لب هایتان

همانطور که می دانید شکل و رنگ لب های هر فرد با دیگری فرق دارد. اما آیا می دانستید شکل لب می تواند در شخصیت شناسی به ما یاری کند ؟طالع بینی لب ها می تواند شما را در شناخت خصوصیات شخصی تان یاری کند.

26 اردیبهشت 1401

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی معرفی شدند

جشنواره بین المللی خوارزمی به عنوان مهم ترین رویداد علمی کشور علاوه بر کشف استعدادها و معرفی طرح های برتر، امروز نقش مهمی در تجاری سازی دستاوردهای علمی کاربردی نمودن ایده ها، کارآفرینی و توجه به بخش صنعت به سرمایه گذاری در طرح...

26 اردیبهشت 1401

محور مهاباد، بوکان بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: محور مهاباد- بوکان (جاده برهان) پس از گذشت 5 روز متوالی بازگشایی شده است.

25 اردیبهشت 1401

فروش فوق العاده سایپا، چقدر یارانه توزیع می شود؟

به گزارش خبرنگاران، فروش فوق العاده سایپا از دیروز پنجشنبه آغاز شده است. به عبارتی، با وجود افزایش نارضایتی ها از کیفیت و قیمت خودروهای داخلی و حدود 200 هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته خودروسازان، طرح های فروش آنها هر هفته ادامه دارد.

24 اردیبهشت 1401

فاکتور مهم یحیی برای انتخاب بازیکنان پرسپولیس در دربی

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس میخواهد ترکیب این تیم برای دربی 98 مرکز را با توجه به تجربه شاگردان خود انتخاب کند.

22 اردیبهشت 1401

دیدار ایران ، کره جنوبی یک نبرد حیثیتی است

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگاران و در مورد دیدار امروز تیم ملی ایران برابر کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهارکرد: خوشبختانه صعود ما به جام جهانی قطعی شده و هیچ استرسی برای تیم ما در مورد حضورش در این تورنمنت حساس وجود ندارد.

21 اردیبهشت 1401

علی ضیا: همواره حالم خوب است

مجری برنامه نوروزی فرمول یک در پاسخ به این سوال که سال 1400 را چگونه گذراندید گفت: خدا را شکر من همواره حالم خوب است و معتقدم زندگی با همین سختی ها و نشدن هایش مجذوب کننده است. اگر قرار باشد همواره بشود، زندگی فرایند ثابتی را می گیرد.

20 اردیبهشت 1401

برنامه مس رفسنجان برای ملاقات با پرسپولیس معین شد

تهران (پانا) - محمد ربیعی برای تیمش در آستانه ملاقات با پرسپولیس اردو در مرکز را تدارک دیده است.

19 اردیبهشت 1401

اسلحه پنهان فرهاد مجیدی در استقلال

آرتور کوین یامگا در آغاز فصل قرار بود آلترناتیو وریا غفوری در پیستون راست باشد؛ بازیکنی که در وایله دانمارک هم بیشتر در دفاع راست بازی نموده بود، ولی سیر اتفاقات او را به خط حمله فرستاد و تا سرانجام هفته هفدهم برترین گلزن این فصل استقلال است. یامگا در...

18 اردیبهشت 1401

واکنش مهاجم استقلال درباره گیتار زدن در دربی، مطهری: بازی با پرسپولیس 3 امتیازی است

مهاجم تیم فوتبال استقلال به احتمال گلزنی اش در دربی و اجرای شادی معروفش واکنش نشان داد.

18 اردیبهشت 1401

بی ام و i 4 M 50 سال 2022، 536 اسب بخاری شد

i4 اولین وسیله نقلیه الکتریکی است که نشان M را به خود اختصاص داده است.

17 اردیبهشت 1401

این سنگ باعث زلزله می شود!

سنگی که باعث زلزله می شود!در آلمان یک توپ فلزی بزرگ هست که با اینکه ظاهری شبیه سنگ های معمولی دارد اما می تواند باعث زلزله شود! حتما برایتان سوال پیش آمده که ارتباط بین زلزله و این توپ فلزی چیه؟ در واقع این توپ فلزی آنقدر سنگین است که با برخورد با لایه زیرین...

16 اردیبهشت 1401

فیلم، دستاوردهای 43 ساله انقلاب ، 4 ، از گازرسانی به روستاها تا تبدیل شدن به قطب پتروشیمی خاورمیانه

یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی استقلال کامل در بخش نفت و پتروشیمی است و حالا ایران به عنوان قطب پتروشیمی خاورمیانه محسوب می گردد.

15 اردیبهشت 1401

بارسلونا 4 ، اتلتیک بیلبائو صفر، فزونی کاتالان ها برابر قدیس ها

تیم فوتبال بارسلونا در استادیوم نیوکمپ پیروز شد اتلتیک بیلبائو را شکست دهد.

14 اردیبهشت 1401

عبدالملکی: در اکوسیستم اشتغال، تولیدات با اشتغالزایی بیشتر در اولویت هستند

نشست کارگروه های تخصصی شورای عالی اشتغال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس، نائب رئیس و اعضای کارگروه های تخصصی اشتغال برگزار گردید.

13 اردیبهشت 1401

پیغام خداحافظی ناظم الشریعه از تیم ملی فوتسال

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران که دو قهرمانی جام ملت های آسیا و یک مقام سومی جام جهانی برای کشورمان به ارمغان آورد، پیغام خداحافظی نوشت.

11 اردیبهشت 1401

برای ورود به این کشورها نیازی به ویزا ندارید، قسمت دوم

بدون ویزاآیا می دانستید می توانید به برخی از کشورها بدون ویزا سفر کنید؟ در واقع به تعدادی از کشورهای جهان می توانید بدون ویزای آن کشور سفر کنید و از یک هزینه اضافی معاف شوید! پس اگر هنوز برای سفر بعدی تان برنامه ریزی نکرده اید، چمدانتان را آماده کنید با...

10 اردیبهشت 1401

مهاجم استقلال به آلومینیوم اراک پیوست

تهران (پانا) - باشگاه آلومینیوم اراک با مهاجم سابق استقلال و تراکتور قرارداد امضا کرد.

10 اردیبهشت 1401

شاید علت استخدام نشدن شما یکی از این 6 مورد باشد (و نحوه برطرف آن ها)

شکار یک شغل می تواند بازی با اعداد باشد یا اینکه شانس را دخیل بدانید ولی داشتن استراتژی می تواند موفقیت بیشتری را رقم بزند. اگر کورکورانه هدف گذاری کنید؛ متوجه می شوید که مرتبا شکست خورده و رد می شوید و بدتر از آن، افسرده و ناامید خواهید شد.

9 اردیبهشت 1401

این منطقه ها تهران دچار فرونشست هستند

تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت براساس آنالیز ها در قالب شهر تهران فرونشست دیده نمی گردد و فقط در جنوب غربی مرکز یعنی در منطقه ها 18 و 19، سالانه 30 میلی متر فرونشست ثبت می گردد.

8 اردیبهشت 1401
تعداد: (819)