کسب و کار

فروش فوق العاده سایپا، چقدر یارانه توزیع می شود؟

به گزارش خبرنگاران، فروش فوق العاده سایپا از دیروز پنجشنبه آغاز شده است. به عبارتی، با وجود افزایش نارضایتی ها از کیفیت و قیمت خودروهای داخلی و حدود 200 هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته خودروسازان، طرح های فروش آنها هر هفته ادامه دارد.

24 اردیبهشت 1401

عبدالملکی: در اکوسیستم اشتغال، تولیدات با اشتغالزایی بیشتر در اولویت هستند

نشست کارگروه های تخصصی شورای عالی اشتغال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس، نائب رئیس و اعضای کارگروه های تخصصی اشتغال برگزار گردید.

13 اردیبهشت 1401

شاید علت استخدام نشدن شما یکی از این 6 مورد باشد (و نحوه برطرف آن ها)

شکار یک شغل می تواند بازی با اعداد باشد یا اینکه شانس را دخیل بدانید ولی داشتن استراتژی می تواند موفقیت بیشتری را رقم بزند. اگر کورکورانه هدف گذاری کنید؛ متوجه می شوید که مرتبا شکست خورده و رد می شوید و بدتر از آن، افسرده و ناامید خواهید شد.

9 اردیبهشت 1401

بانک پارسیان ؛ مقام دوم در شاخص های فروش و دارایی در میان بانک های خصوصی

خبرگزاری خبرنگاران- در بیست و چهارمین رتبه بندی صد شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی، موسوم به100IMI، بر اساس عملکرد سال اقتصادی 1399، بانک پارسیان در عملکرد شاخص های فروش و دارایی، مقام دوم در میان بانک های خصوصی را از آن خود کرد.

1 اردیبهشت 1401

صنعت پتروشیمی از واردات کاتالیست بی احتیاج شد، رونمایی از3 کاتالیست ایرانی

در نخستین روز از دومین همایش دوسالانه بومی سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت، از 3 محصول کاتالیست ایران ساخت رونمایی شد تا این صنعت بدون احتیاج از واردات به راستا خود ادامه دهد.

30 فروردین 1401

اقامت در ترکیه یا مهاجرت به کانادا؟

اقامت در ترکیه یا مهاجرت به کانادا؟ برای دانستن پاسخ به این سوال می توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

28 فروردین 1401

مزایای رزرو آنلاین هتل

سامانه رزرواسیون آنلاین ایران هتل یکی از وب سایت های فعال در زمینه رزرو آنلاین هتل های ایران محسوب می گردد.

18 فروردین 1401

فراوری نفت ونزوئلا با یاری ایران دو برابر شد

منابع مطلع در صنعت نفت می گویند، فراوری نفت ونزوئلا در ماه های اخیر با یاری ایران که به این کشور یاری می نمایند تا تحریم های آمریکا را دور بزند، 2 برابر شده است.

13 اسفند 1400

دلیل ارسال پیامک های خانه خالی به افراد

تهران (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت پیامک هایی که در روزهای اخیر به بعضی مالکان ارسال شده آخرین مرحله خوداظهاری است و مربوط به کسانی می گردد که اطلاعات سکونتی شان در سامانه موجود نیست و به همین علت خانه خالی تلقی شده اند؛ بنابراین اگر تا سرانجام...

28 بهمن 1400

رونمایی از نسخه نو مزدا MX، 5

پس از معرفی نسخه 990S از مدل MX-5 Miata در اکتبر سال جاری در ژاپن، مزدا دوباره سراغ این رودستر محبوب رفته و این بار نسخه ای سبکتر، با سیستم تعلیق اصلاح شده برای ثبات بیشتر را راه اندازی کرده تا 2022 Mazda MX-5 نام بگیرد.

15 بهمن 1400

وزیر ارتباطات وظایف رگولاتوری را تشریح کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیامی صادر کرد.

23 دی 1400

قیمت عجیب ماهی قزال آلا

در ادامه فرایند افزایشی قیمت ماهی قزل آلا در چند ماه اخیر، این محصول مصرفی مردم تا بیش از 100 درصد افزایش قیمت داشته و بالای 100 هزار تومان در هر کیلو فروخته شده است.

7 آذر 1400

آشنایی با خوراکی های سرشار از امگا 3

اسید چرب امگا 3 خانواده ای از اسیدهای چرب اشباع نشده هستند. اسیدهای چرب امگا 3 برای تنظیم فعالیت های بدن انسان ضروری هستند. ولی در بدن انسان ساخته نمی شوند. به همین علت در مطلب زیر به معرفی 12 خوراکی که بیشترین میزان این ماده غذایی را دارند پرداخته ایم....

23 آبان 1400

بیماری هایی که می توانند از حیوانات خانگی به شما انتقال یابند

اگر تصمیم به اضافه کردن یک حیوان خانگی به خانواده خود را گرفته اید، در ابتدا باید بدانید که این حیوانات حامل عوامل بیماری زایی هستند که قابل انتقال بوده و می توانند شما را مستعد بیماری های متعدد کنند.

15 آبان 1400

ژاپن گوجه فرنگی حاصل از ویرایش ژنوم را فراوری کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی کشاورزی ایران، ژاپن فروش گوجه فرنگی High-GABA حاصل از ویرایش ژنوم را شروع نموده است. این محصول با استفاده از فناوری ویرایش ژن CRISPR-Cas9 توسعه داده شد.

29 مهر 1400

انعکاس کمبود انرژی جهانی در قیمت های زغال سنگ، نفت و گاز

قیمت بالای گاز و برق در اروپا، قیمت بالای زغال سنگ در چین، قیمت بالای گاز در آمریکا و قیمت های نفت که بالاتر از میانگین بلندمدت هستند، همگی از کمبود انرژی جهانی حکایت دارند.

12 مهر 1400

حمله سایبری کشاورزان آمریکایی را به دردسر انداخت

حمله سایبری به شرکت نیو کورپوریتیو که در استان آیووای آمریکا خدمات متنوعی را به کشاورزان ارائه می دهد باعث شد تا این افراد دچار مسائل متعددی شوند.

4 مهر 1400

نجات اقتصاد کشور در گرو حرکت به سمت دانش بنیان ها

معاون پژوهشی دانشگاه تهران گفت: نجات اقتصاد کشور در گرو حرکت به سمت دانش بنیان هاست که باید به آن ها توجه شود.

10 شهریور 1400

نظارت بر الگوریتم شرکت های فناوری چینی بیشتر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، چین تصمیم دارد نظارت خود بر الگوریتم های مورد استفاده در کسب و کار شرکت های فناوری را بیشتر کند. به همین دلیل پیش نویس قوانینی گسترده را تهیه نموده است.

10 شهریور 1400

خرید 41 مدل کلاه کپ مدرن و باکلاس قیمت مناسب

کلاه در گذشته با هدف پوشاندن سر در برابر شرایط محیطی مانند گرما و سرما یا باد و باران استفاده میشد.امروزه کاربردهای دیگری هم پیدا کرده است.در این مطلب با نوعی کلاه به نام کپ آشنا می شویم.

8 شهریور 1400
تعداد: (87)