همایشها و نمایشگاه ها

بانک پارسیان ؛ مقام دوم در شاخص های فروش و دارایی در میان بانک های خصوصی

خبرگزاری خبرنگاران- در بیست و چهارمین رتبه بندی صد شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی، موسوم به100IMI، بر اساس عملکرد سال اقتصادی 1399، بانک پارسیان در عملکرد شاخص های فروش و دارایی، مقام دوم در میان بانک های خصوصی را از آن خود کرد.

1 اردیبهشت 1401

صنعت پتروشیمی از واردات کاتالیست بی احتیاج شد، رونمایی از3 کاتالیست ایرانی

در نخستین روز از دومین همایش دوسالانه بومی سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت، از 3 محصول کاتالیست ایران ساخت رونمایی شد تا این صنعت بدون احتیاج از واردات به راستا خود ادامه دهد.

30 فروردین 1401

برای سفر ژاپنی ها به ایران ویزا الکترونیکی یک بار ورود صادر می گردد.

از اول آبان ماه و به منظور تسهیل در سفر اتباع ژاپن به ایران ویزا الکترونیکی یک بار ورود صادر خواهد شد.

15 اسفند 1400

واشنگتن نزدیک به دو هفته است حرکت دو کشتی ایران به سمت قاره آمریکا را زیر نظر دارد

شبکه سی.ان.ان در گزارشی به نقل از مقامات و تحلیل گران متعدد آمریکایی به موضوع حرکت ناو بندر مکران و ناو محافظ آن، دو کشتی نظامی ایران در آب های بین المللی و نگرانی هایی که به ادعای آنها برای آمریکا ایجاد نموده است، پرداخت.

6 مرداد 1400

رونمایی از نرم افزارهای جدید اپل

در IOS 15 که حالا جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب اپل است، قابلیت های هوشمند جدیدی برای ایجاد تمرکز بیشتر کاربر و مدیریت بهتر اعلانات (نوتیفیکیشن ها) ایجاد شده است و اپلیکیشن های نقشه، آب و هوا و کیف پول نیز بهبود یافته اند.

19 تیر 1400

آشنایی با پارک های جنگلی و نزدیک به حرم مشهد

این شهر به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) به عنوان پایتخت معنوی کشور شناخته می گردد؛ با این حال، جاذبه های متعدد و متنوعی در این کلان شهر وجود دارد.

19 تیر 1400

تغییرکاربری ساختمان روزنامه اطلاعات به موزه تهران

مهرشاد کاظمی، رئیس ستاد گردشگری به مناسبت روز جهانی موزه، در نشست مجازی تهران در آینه موزه ها با اشاره به پیشینه تهران گفت: این شهر دارای سه دوره تاریخی؛ روستایی، شهری که با حصار طهماسبی شروع می گردد و دوره پایتختی که برای این دوره تاریخی، آثاری در تهران...

4 تیر 1400

فراخوان ارسال مقاله به نخستین همایش ساختار و واکنش های هسته ای

نخستین همایش ملی دو سالانه ساختار و واکنش های هسته ای با مجوز ISC و با هدف ارائه نتایج و دستاورد های استادان، دانشجویان وپژوهشگران در شاخه ساختار و واکنش های هسته ای، در تاریخ 6 خردادماه 1400 به صورت مجازی توسط دانشگاه گلستان برگزار می گردد.

26 اردیبهشت 1400

اگر لازم باشد نام فردی که با تصمیماتش به کشور صدمه می زند را می گویم

وزیر ارتباطات گفت: یک فرد در شرکت مخابرات تصمیماتی اتخاذ می نماید که آن تصمیمات به کشور صدمه می زند و اگر ضرورت داشته باشد اسم و مشخصات آن فرد را می گویم.

4 فروردین 1400

چشمان جدید زیر آبی برای هدایت دقیق اژدرها به سمت دشمن

نیروی دریایی ارتش در پروژه جدید دفاعی خود، یک سیستم سونار غوطه ور مخصوص بالگردهای ضد زیردریایی را ارتقاء داده کرده که توان این نیرو برای کشف و درگیری با شناورهای زیر سطحی را افزایش خواهد داد.

14 دی 1399

جانی دوباره در مدارس کرمانشاه؛ شادی گم شده در سرزمین زلزله زده، نصیب دانش آموزان شد

تهران (پانا) - پس از وقوع زلزله کرمانشاه که منجر به آسیب در زیرساخت ها و تاسیسات این مناطق شد، سازمان نوسازی مدارس کشور با همراهی خیرین و ملت شریف ایران علاوه بر تعمیر و بازسازی مدارس آسیب دیده با ساخت فضاهای جدید آموزشی موجب ارتقای سرانه فضای آموزشی استان...

21 آذر 1399

خبرنگاران کارکرد ارتباطی مرز در توسعه روابط با افغانستان مورد توجه قرار گیرد

مشهد-خبرنگاران- سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات افغانستان گفت: کارکرد ارتباطی مرز در راستا توسعه روابط مالی و اجتماعی ایران و افغانستان باید علاوه بر کارکرد امنیتی آن مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

8 آذر 1399

پارچه های رصدکننده سلامت

یک شرکت فرانسوی پارچه های رصدکننده سلامت را عرضه نموده است که می تواند شرایط سلامت و میزان خستگی فرد را تحت نظر بگیرد.

6 آذر 1399

اخلاق محرمی آزار را نمی پسندد

مرتضی امیری اسفندقه که معتقد است محرم خودش مجری خودش است، می گوید: اخلاق محرمی آزار و اذیت را برای دیگران نمی پسندد.

11 مهر 1399

فیفا اساسنامه کویت را برای ما فرستاد، بالای سر فدراسیون چماق نبود

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا براتی رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره اینکه هفته گذشته عنوان شد فدراسیون ایران اساسنامه فدراسیون کویت را کپی نموده و برای فیفا فرستاده است، گفت: فدراسیون فوتبال با فیفا مذاکره نموده و گفته بود که می خواهیم...

18 شهریور 1399

زنگ خطر کرونا در کرمان

افزایش مبتلایان به کرونا در استان کرمان زنگ خطر را برای مردم این استان به صدا درآرده، به طوریکه تقریبا تمام گستره پهناورترین استان کشور در معرض هشدار جدی قرار گرفته است.

8 شهریور 1399

تصاویر لورفته از طراحی ظاهری پلی استیشن 5

وب سایت گجت نیوز - نیما رمضانی: کنسول PlayStation 5 کمتر از یکسال دیگر عرضه می شود، اما هنوز جزئیات دقیقی از طراحی ظاهری پلی استیشن 5 در دست نیست. اخیرا تصاویر تازه ای از این کنسول منتشر شده که طراحی احتمالی آن را نشان می دهد.

7 شهریور 1399

لندروور، پنجاه ساله شد

مدل ویژه پنجاه سالگی رنج روور بر مبنای لوکس ترین سطح از نسل چهارم این ماشین ساخته شده است. موتور آن هشت سیلندر و با قدرت 518 اسب بخار است و می توان آن را با رنگ هایی مشابه با نسل اول این ماشین سفارش داد.

29 مرداد 1399

اندر حکایت زراعت کردن در کَنگِوَر

به گزارش خبرنگاران ؛ نصرالله حدادی ـ سال هاست عادت کرده ایم در طول سال، شاهد چندین و چندبار تغییر قیمت کالاها، به صورت صعودی باشیم. یک بار به بهانه گران شدن دلار، بار دیگر افزایش حقوق ها، نوبت بعد تورم بی حساب و کتاب و دستِ آخر، بدون دلیل و بینّه. دلار...

15 تیر 1399

خبرنگاران تعویق یکساله سی وهفتمین کنگره ادبیات بچه ها و نوجوانان IBBY

تهران- خبرنگاران- سی وهفتمین کنگره ادبیات بچه ها و نوجوانانِ دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) که قرار بود 15 تا 17 شهریور (سپتامبر2020) در مسکو برگزار گردد، به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال بعد موکول شد.

10 خرداد 1399
تعداد: (40)