برای ورود به این کشورها نیازی به ویزا ندارید، قسمت دوم

به گزارش وبلاگ بازآفرینی، بدون ویزا

آیا می دانستید می توانید به برخی از کشورها بدون ویزا سفر کنید؟ در واقع به تعدادی از کشورهای جهان می توانید بدون ویزای آن کشور سفر کنید و از یک هزینه اضافی معاف شوید! پس اگر هنوز برای سفر بعدی تان برنامه ریزی نکرده اید، چمدانتان را آماده کنید با خبرنگاران باشید.

برای ورود به این کشورها نیازی به ویزا ندارید، قسمت دوم

کاستاریکا

کاستاریکا کشوری در آمریکای مرکزی است که مرکز آن شهر سن خوزه می باشد و یکی از با ثبات ترین کشورها از نظر سیاسی است. از جمله مکان های زیبا و مجذوب نماینده این کشور می توان آبشار ولیو، آبشار لا فورتونا، آبشار لا فرتونا، آبشار لاپاز، پارک ملی کورکووادا، موزه ملی و … را نام برد که گردشگران زیادی را جذب خود می نمایند.

دومینیکا

نام کشوری جزیره ای در دریای کارائیب است می باشد و مرکز آن روسو نام دارد. به خاطر طبیعت زیبا و منظره های طبیعی و بکر آن این کشور به جزیره طبیعت کارائیب معروفیت دارد. جاذبه های طبیعی عجیبی در این کشور انتظار شما را می کشند که از میان آنها می توان به سواحل پونتاکانا، پارک ملی دل استه، خلیج عقاب، جزیره بهشت و کرنازارا، آبشارهای داماجاکوآ، دریاچه جوشان و …. اشاره کرد.

اکوادور

اکوادور کشوری در شمال غربی آمریکای جنوبی است که مرکز آن کیتو می باشد. این کشور سرشار از جاذبه های فرهنگی و تاریخی می باشد که با جنگل های سرسبز گرمسیری و آتشفشان ها آمیخته شده است. کلیسای لا کومپانیا، کوه آتشفشانی کوتوپاکسی، خط راه آهن ناریز دل دیابلو، منطقه جنگلی تنا، سواحل مُنتانیتا، بازار اُتاوالو، کلیسای سان فرانسیسکو، جزایر گالاپاگوس و تعدادی جاذبه دیگر در اکوادور میزبان خوبی برای شما خواهند بود.

نیکاراگوئه

جمهوری نیکاراگوئه بزرگترین کشور آمریکای مرکزی است که مرکز آن ماناگوآ می باشد. تنوع حیات وحش، آب و هوای گرمسیری و آتشفشان های فعال در این کشور گردشگران زیادی را به سوی این سرزمین می کشاند. از میان جاذبه های متفاوتی که در تاریخ، فرهنگ و طبیعت این کشور وجود دارند می توان منطقه بیولوژی مایز، کلیسای جامع نیکاراگوئه، سواحل تماشای و آرامش بخش، کلیسای جامع لئون، جزایر گرانادا، تالاب آپویو و … را نام برد. مطمئن باشید روزهای خوشی را در این کشور خواهید گذراند.

ونزوئلا

ونزوئلا نام کشوری در شمال آمریکای جنوبی است که مرکز آن کاراکاس می باشد. جالب است بدانید که علت نام گذاری این کشور این بوده که بومیان این منطقه خانه هایی برروی آب داشتند و از این رو به آنها ونیز کوچک گفته می شده. تنوع زیست محیطی و شگفتی های طبیعی آن به حدی منحصر به فرد و چشم نواز است که کریستف کلمب با قدم گذاشتن به این دیار نامش را سرزمین زیبایی نهاد و تا به امروز این لقب برای ونزوئلا حفظ شده است. بلندترین آبشار جهان به نام آنجل ازمجذوب نمایندهترین جاذبه های طبیعی این کشور است که سالانه مورد بازدید بسیاری از گردشگران قرار می گیرد. پارک ملی موچیما، دشت بزرگ لاگران سابانا، جزیره مارگاریتا، شبه جزیره صخره ها از جمله جاذبه های گردشگری در این کشور است.

جمهوری دموکراتیک کنگو

جمهوری دموکراتیک کنگو در مرکز آفریقا است که مرکز آن کینشازا می باشد که به عنوان دومین کشور بزرگ آفریقا و یازدهمین کشور بزرگ جهان شناخته می گردد. از جمله جاذبه های خطرناک این کشور دریاچه کیو است که با داشتن گاز دی اکسید کربن و متان موجب مرگ جانداران می گردد و کوه آتشفشانی نیراگونگو با بزرگترین گودال گدازه جهان را در خود جای داده است. از دیگر جلوه های ماجراجویانه این کشور می توان به تماشا پارک های ملی ویرونگا و مایکو نیز سر زد و یا به تماشای آبشارهای بویوما نشست.

سیشل

سیشل با نام رسمی جمهوری سیشل کشوری جزیره ای در اقیانوس هند می باشد که مرکز آن ویکتوریا است. 115جزیره کوچک و بزرگ در این کشور وجود دارد که به علت آب های زلال و سواحل تماشای به سرزمین بهشتی آفریقا مشهور است. مقصدی زیبا و رمانتیک که سالانه بسیاری از گردشگران را از سراسر جهان راهی سفر می نماید.

منبع: الی گشت

به "برای ورود به این کشورها نیازی به ویزا ندارید، قسمت دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای ورود به این کشورها نیازی به ویزا ندارید، قسمت دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید