تندروان: ملی پوشان والیبال ایران به تیم هنگ کنگ احترام گذاشتند، منتظر غافلگیری های زیادی در رقابت های قهرمانی آسیا باشید

به گزارش وبلاگ بازآفرینی، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط رقابت های قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان نمود.

تندروان: ملی پوشان والیبال ایران به تیم هنگ کنگ احترام گذاشتند، منتظر غافلگیری های زیادی در رقابت های قهرمانی آسیا باشید

به گزارش ، به نقل از فدراسیون والیبال، محمد رضا تندروان مربی سابق تیم ملی والیبال ایران درباره ارزیابی خود از بازی تیم های ملی ایران و هنگ کنگ در چارچوب مسابقات مرحله گروهی قهرمانی آسیا در ژاپن، گفت: هنگ کنگ از تیم های درجه سه آسیا است. معتقدم ملاقات با چنین تیمی بسیار دشوارتر از مصاف با تیم های قدرتمند است. به نتایج سه ست توجه کنید؛ در ست دوم و سوم هنگ کنگ فاصله را بسیار کم کرد. اگر این کشور 50 درصد قوی تر بود ایران ست ها را با فاصله 15 امتیاز به سود خود به پایان می رساند. اصولا تیم های نه چندان قوی خطرناک تر ظاهر می شوند.

تندروان اضافه نمود: بازیکنان ایران با روحیه خوب و بسیار آماده وارد زمین شدند و منسجم، بازی را تا پایان اداره کردند. نکته ای که نظر من را جلب کرد احترام کامل ایران به تیم هنگ کنگ بود چرا که با تمام قوا برابر این تیم حاضر شد. این نشان می دهد ایران برای کسب برترین نتیجه به مسابقات پا گذاشته است و هیچ تیمی را دست کم نمی گیرد.

سرمربی سابق تیم والیبال فولاد سیرجان تداوم در کسب امتیازات از سوی ایران را نقطه قوت این بازی دانست و اظهار کرد: امتیازگیری مستمر در دقایقی از بازی از سوی بازیکنان ایران و امتیاز ندادن پشت سرهم به حریف و بعلاوه کسب امتیازهای قابل توجه از سرویس ها از اتفاقات فنی و مثبت این ملاقات بود.

مربی تیم ملی والیبال در المپیک توکیو از این برد به اسم آغازی روحیه بخش برای تیم ملی ایران یاد کرد و بیان داشت: با این نتیجه شرایط خوبی برای دو ملاقات بعدی مقابل تیم های تایلند و پاکستان داریم. البته فکر می کنم محک اصلی ایران فردا و پس فردا مقابل این دو تیم باشد.

تیم ملی والیبال ایران امروز (یکشنبه) در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا با اقتدار سه بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و در صدر جدول گروه B نهاده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تندروان: ملی پوشان والیبال ایران به تیم هنگ کنگ احترام گذاشتند، منتظر غافلگیری های زیادی در رقابت های قهرمانی آسیا باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندروان: ملی پوشان والیبال ایران به تیم هنگ کنگ احترام گذاشتند، منتظر غافلگیری های زیادی در رقابت های قهرمانی آسیا باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید