لیگ ملت های والیبال سال جاری سقوط ندارد، لغو مسابقات چلنجرکاپ

به گزارش وبلاگ بازآفرینی و به نقل از فدراسیون والیبال، با تأیید هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و پس از توافق با میزبانان چلنجرکاپ (کرواسی و پرتغال)، فدراسیون جهانی والیبال از لغو این پیکارها در امسال به دلیل ادامه شیوع کرونا و تأثیر آن بر سفرهای بین المللی اطلاع داد.

لیگ ملت های والیبال سال جاری سقوط ندارد، لغو مسابقات چلنجرکاپ

فدراسیون جهانی والیبال که طی هفته گذشته به صورت اینترنتی نظر اعضای هیات رئیسه اش (از جمله محمدرضا داورزنی) را در این خصوص گرفته بود، آدینه شب رسماً از لغو چلنجرکاپ اطلاع داد.

چلنجرکاپ، تورنمنت مقدماتی (انتخابی) لیگ ملت هاست که برندگان هر ساله آن (در دو بخش مردان و زنان) جانشین تیم سقوط کننده از لیگ ملت ها برای سال آینده رقابت ها می شوند. فدراسیون جهانی والیبال به پیوست تأیید هیات رئیسه اش از لغو چلنجرکاپ، همچنین خاطرنشان کرد که لیگ ملت ها در امسال سقوط نخواهد داشت و این پیکارها در سال آینده نیز با حضور 16 تیم کنونی (در هر دو بخش زنان و مردان) برگزار خواهد شد.

چلنجرکاپ 2019 در بخش مردان به میزبانی کشور اسلوونی برگزار گردید که ابراهیم فیروزی، رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال ایران، یکی از داوران این مسابقات بود. این پیکارها با حضور اسلوونی، کوبا، ترکیه، بلاروس، شیلی و مصر برگزار گردید که نهایتاً با فزونی اسلوونی به سرانجام رسید تا این کشور جواز حضور در بخش مردان لیگ ملت ها برای امسال را به دست بیاورد و جایگزین پرتغال گردد که از لیگ ملت ها 2019 سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیگ ملت های والیبال سال جاری سقوط ندارد، لغو مسابقات چلنجرکاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های والیبال سال جاری سقوط ندارد، لغو مسابقات چلنجرکاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید