ژکو: توتی یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ است

به گزارش وبلاگ بازآفرینی، هم تیمی بوسنیایی فرانچسکو توتی به تمجید از این بازیکن پرداخت و او را یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ معرفی کرد.

ژکو: توتی یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ است

به گزارش وبلاگ بازآفرینی و به نقل از فوتبال ایتالیا، رم فردا (یکشنبه) باید در لیگ ایتالیا و در هفته نهم این رقابت ها برابر پالرمو به میدان برود. رمی ها که این هفته نیز در لیگ اروپا برابر حریف شان به تساوی رسیدند، هفته گذشته پیروزی ارزشمندی در این رقابت ها کسب کردند و توانستند ناپولی را در خانه خودش شکست بدهند.

ادین ژکو با تمجید از فرانچسکو توتی قبل از بازی با پالرمو گفت: اینکه در دوران فوتبالم فرصت بازی در کنار توتی و فرصت گل زدن از روی پاس های گل او را پیدا کردم، خیلی عالی و باورنکردنی است. افتخار می کنم در کنار توتی هستم. یادم می آید وقتی بچه بودم، توتی در رم بازی می کرد. آن موقع لیگ ایتالیا بهترین لیگ دنیا بود و بازیکنان بزرگی در این لیگ بودند. آن موقع ها بازی توتی را دنبال می کردم و فکر نمی کردم روزی در کنار او بازی کنم. وقتی پیشنهاد رم به دست من رسید، خیلی شاد شدم. رم را با توتی می شناختم و اولین چیزی که به ذهنم رسید، این بود که قرار است در کنار توتی فوتبال بازی کنم.

مهاجم گلزن رم افزود: آنچه باعث شده است توتی یک اسطوره باشد، رهبری ذاتی اوست. وقتی در رختکن هستیم، به خوبی بازیکنان را راهنمایی می نماید و بازیکنان جوان تیم را آموزش می دهد. حضور او برای تیم بسیار لازم است. از نظر من توتی یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال دنیا است. کمتر بازیکنی در تاریخ بوده است که ثبات او را داشته است و توانسته این همه سال در بهترین فرمش باشد. او قهرمان دنیا شده است و در همه این سال ها نیز به رم وفادار بوده و ارتباط خیلی خوبی هم با طرفداران دارد. توتی می تواند برای همه یک الگو باشد. یک بازیکن باید به جایگاهی برسد که طرفداران تیم او را در هر بازی تشویق نمایند و حتی فقط برای دیدن او به استادیوم بروند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ژکو: توتی یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژکو: توتی یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید