علی ضیا: همواره حالم خوب است

به گزارش وبلاگ بازآفرینی، مجری برنامه نوروزی فرمول یک در پاسخ به این سوال که سال 1400 را چگونه گذراندید گفت: خدا را شکر من همواره حالم خوب است و معتقدم زندگی با همین سختی ها و نشدن هایش مجذوب کننده است. اگر قرار باشد همواره بشود، زندگی فرایند ثابتی را می گیرد.

علی ضیا: همواره حالم خوب است

به گزارش ایرنا، علی ضیا با بیان این برای من سال 1400 دلپذیر بود، گفت: همیشه به عنوان آدمی که مثل مردم و وسط مردم زندگی می نماید از حال بد مردمم ناراحت هستم. همیشه از مسائلی که وجود دارد دلگیر می شوم. حتی اگر خودم درگیر بعضی از آن مسائل نباشم. به هر حال امیدوارم برای مردم اتفاقات خوبی بیفتد.

ضیا درباره دعای اصلی اش در لحظه سال تحویل اعلام کرد: در این لحظه مهم و حساس برای همه مردم آرزوی سلامتی داشتم و دارم. چون معتقدم سلامتی از همه چیز مهم تراست. متاسفانه به خاطر کرونا آدم های ارزشمندی را از دست دادیم که خیلی ناراحت کننده بود.

وی با ذکر خاطره ای از سفرش به حج گفت: زمانی برای اولین بار به مکه رفتم که امیدوارم دوباره قسمتم بشود. یکی از رفقایم گفت آنجا فقط برای سلامتی دعا کن. من آن موقع متوجه نمی شدم که این حرفش چه معنایی دارد. امروز متوجه می شوم که مهم ترین نعمت سلامتی است.

ضیا که در چند سال گذشته معمولا اجرای زنده سال تحویل داشته اضافه نمود: از زمانی که مجری شدم فقط دو سه سال برنامه زنده تحویل سال نداشتم و در منزل بودم. غیبتم هم به خاطر بیماری اطرافیان بود.

به گزارش ایرنا، فرمول یک با اجرا و تهیه کنندگی علی ضیا با معرفی 10 چهره برتر سال 1400 از 22 اسفند تا ساعاتی پس از تحویل سال 1401 از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

منبع: فرارو

به "علی ضیا: همواره حالم خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی ضیا: همواره حالم خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید