بانک پارسیان ؛ مقام دوم در شاخص های فروش و دارایی در میان بانک های خصوصی

به گزارش وبلاگ بازآفرینی، خبرگزاری خبرنگاران- در بیست و چهارمین رتبه بندی صد شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی، موسوم به100IMI، بر اساس عملکرد سال اقتصادی 1399، بانک پارسیان در عملکرد شاخص های فروش و دارایی، مقام دوم در میان بانک های خصوصی را از آن خود کرد.

بانک پارسیان ؛ مقام دوم در شاخص های فروش و دارایی در میان بانک های خصوصی

بعلاوه بر اساس این رتبه بندی، بانک پارسیان ضمن قرار گرفتن در لیست صد شرکت برتر کشور، توانست در شاخص فروش رتبه ششم و شاخص بیشترین دارایی نیز رتبه پنجم در میان تمامی بانک ها را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان؛ در همایشی که روز دوشنبه 4 بهمن ماه 1400 با حضور مسئولین ، مدیران شرکت های برتر و بزرگ کشور و اصحاب رسانه برگزار گردید؛ از شرکت های پیشرو و برتر کشور تقدیر به عمل آمد.

در این همایش، بر اساس ارزیابی های به عمل آمده جهت رتبه بندی 500 شرکت بزرگ کشور، بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد مشتریان و کوشش کارکنان خود علاوه بر کسب رتبه های برتر از100IMI توانست همانند سال های گذشته در میان صد شرکت برتر کشور قرار گیرد .

سازمان مدیریت صنعتی همه ساله به رتبه بندی شرکت های برتر ایران می پردازد. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در خصوص بنگاه های اقتصادی کشور، فضای روشن تری از کسب وکار اقتصادی کشور ارائه می دهد و به مدیران بنگاه های اقتصادی، سیاست گذاران و پژوهشگران، یاری می رساند تا شناخت و درک دقیق تری از مقیاس، ساختار اقتصادی و اقتصادی صنایع و بنگاه های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

این رتبه بندی سالانه بر اساس اطلاعات موجود در صورت های اقتصادی حسابرسی شده شرکت ها و باهدف شناسایی جایگاه بنگاه های اقتصادی و توسعه رقابت میان آن ها و یاری به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بانک پارسیان ؛ مقام دوم در شاخص های فروش و دارایی در میان بانک های خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک پارسیان ؛ مقام دوم در شاخص های فروش و دارایی در میان بانک های خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید