مد و زیبایی

مراکز خرید تبریز؛ معرفی چند مرکز خرید مهم تبریز

مراکز خرید تبریز کم نیستند. از آنجا که تبریز یکی از کلان شهرهای مهم ایران است و در نزدیکی ترکیه قرار گرفته، بسیاری در سفرشان به تبریز خریدکردن را در سرلیست کارهایی که می خواهند انجام دهند می گذارند. مراکز خرید لباس ترک، مراکز خرید کیف و کفش، مراکز خرید...

29 دی 1400

آسم و خوددرمانی آن به وسیله مدیتیشن

بیماری آسم ، شامل اختلال در دستگاه تنفسی همراه با سرفه می باشد که به دلیل وجود مانع یا گرفتگی در راه لوله های کوچک تنفسی ایجاد می گردد . این مانع ، یا به دلیل آماس و تورم پرده های ظریف مربوط به این لوله های تنفسی و یا به دلیل انقباض عضلات ظریف اطراف لوله...

29 شهریور 1400

7 خاصیت حیرت آور پرتقال برای سلامتی و عوارض جانبی ناشناخته آن

پرتقال یکی از پرطرفدارترین میوه ها به شمار می رود و در دسته مرکبات قرار می گیرد. اصالت این میوه مفید تعیین نیست. امروزه، پرتقال در بیشتر مناطق گرمسیری دنیا رشد می نماید. این میوه منبع خوبی از فیبر، ویتامین C، تیامین، فولات و آنتی اکسیدانها محسوب می گردد...

5 فروردین 1400

خواص پسته؛ 15 فایده پسته برای سلامتی خواص پسته؛ 15 فایده پسته برای سلامتی

پسته سرشار از مواد مغذی بوده و اگر به طور متعادل استفاده شود، برای سلامتی بسیار مفید است. از جمله خواص پسته می توان به تاثیر آن در کاهش وزن، کاهش کلسترول، تنظیم قند خون و بهبود سلامت چشم اشاره کرد.

3 آذر 1399

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی منزل بعنوان مصالح اصلی

مدل هایی که در این قسمت با آنها آشنا خواهید شد از چوب در دکوراسیون داخلی منزل استفاده می نمایند و به میزان بسیار زیادی به چوب های طبیعی با جزئیات زیاد و برجسته بستگی دارند. دیوارپوش ها، کفپوش ها و سقف های چوبی در کنار هم باعث می شوند دکوراسیون فضاهای مدرن...

26 آبان 1399

مزایا و معایب استفاده از روغن ذرت

روغن ذرت برای استخراج از ذرت باید فرآیند تصفیه گسترده ای را طی کند. این ماده معمولاً بعلت نقطه دود زیاد به عنوان روغن سرخ کردنی استفاده می شود، اما کاربرد های صنعتی نیز دارد.

30 مهر 1399

چگونه فردی کاریزماتیک باشیم؟

احتمالا شنیده اید که می گویند فلانی مهره مار دارد؛ این یعنی همان کاریزما که به فرد قدرت می دهد تا به طرزی گیرا در کانون توجه قرار بگیرد و به هر جمعی که وارد می گردد، دیگران را درست مثل آهنربا به سمت خود جذب کند. اگر شما نیز تصمیم دارید به شخصیتی کاریزماتیک...

12 مرداد 1399

شروط بازگشایی سینماها ، لزوم مستندنگاری از مدافعان سلامت

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اهمیت صیانت از سلامت افرادی که به سینما مراجعه می نمایند، بر لزوم تدوین یک شیوه نامه اجرایی، به هنگام، پویا و متناسب با نگاه کاهش خطر در این باره تاکید نمود.

29 خرداد 1399

خبرنگاران تعویق یکساله سی وهفتمین کنگره ادبیات بچه ها و نوجوانان IBBY

تهران- خبرنگاران- سی وهفتمین کنگره ادبیات بچه ها و نوجوانانِ دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) که قرار بود 15 تا 17 شهریور (سپتامبر2020) در مسکو برگزار گردد، به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال بعد موکول شد.

10 خرداد 1399

خبرنگاران عرضه مواد ضدعفونی کننده در مترو تهران

تهران- خبرنگاران- شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام نمود: به منظور تسهیل در دسترسی مردم به مواد شوینده و ضدعفونی کننده غرفه های عرضه این لوازم در ایستگاه های مترو تهران و حومه ایجاد شد.

11 اردیبهشت 1399

سلبریتی های زنی که به انجام عمل زیبایی اعتراف نموده اند

خبرنگاران: یکی از بزرگترین تابو های هالیوود، اعتراف به انجام عمل زیبایی است؛ از یک بوتاکس ساده گرفته تا جراحی های زیبایی پیشرفته تر مثل ایمپلنت سینه یا فیس لیفت (کشیدن پوست صورت).

27 دی 1398

معرفی روستای تاریخی قلات Ghalat

در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با روستای قلات در شیراز اشنا خواهیم کرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با این روستای تاریخی و زیبا بیشتر آشنا شوید.

5 دی 1398

رقابت نماینده ایرلند در اسکار 2018 در جشنواره جهانی فیلم فجر

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم ترانه گرانیت محصول 2017 ایرلند، کانادا از جمله آثار حاضر در بخش مسابقه بین الملل سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر است.

17 آذر 1398

مکان های خطرناک جهان را بهتر بشناسیم

خطرناک ترین مکان های دنیای ما کدامند؟ چه چیزی باعث شده است تا این نقاط از کره زمین ما، تبدیل به چنین جاهای خطرناکی شوند؟ برای دانستن این سوال ها، در خبرنگاران همراه ما باشید.

20 آبان 1398